Met de verhuizing naar de Paterswoldseweg is het ook tijd voor een nieuwe huisstijl. Samen met Studio SpinLink van WerkPro is een nieuw logo en bijpassende huisstijl ontworpen.

De G laat de beweging zien die we in gang willen brengen. Niet alleen voor de spullen die een nieuwe kans krijgen, ook voor de mensen die zich in onze winkels en achter de schermen kunnen ontwikkelen.

De uitrol van de nieuwe huisstijl start bij de winkel aan de Paterswoldseweg. Daarna zullen we in stappen de andere winkels voorzien van het nieuwe logo en de kleuren van de huisstijl.

De vernieuwing draait vooral om uitstraling, zowel in de winkel als op de gevel. Wat niet verandert is de maatschappelijke opdracht van GoudGoed als onderdeel van WerkPro: zorgen dat mensen mee kunnen doen in de samenleving. Door middel van werkervaring, structuur en begeleiding biedt GoudGoed kansen aan mensen om te groeien en, waar mogelijk, door te stromen naar betaald werk. Deze sociale missie blijft het hart van de organisatie en reden om vast te houden aan de slogan ‘kringloop met kansen’.